fredag den 13. september 2013

Glad pige med nyt job



Som overskriften siger er jeg en meget meget glad pige i dag.  Jeg blev som de fleste nok har læst student i sommers, og har i år valgt at holde et sabbat år for at arbejde og for at få skolelysten tilbage. I dag har jeg fået nyt job i Intersport i Frederikshavn. Jeg er så glad for at jobbet blev mit og glæder mig så meget til snart at skulle starte, det kan kun blive godt! Ellers har jeg planer om at få godt gang i bloggen igen, trods lange arbejdsdage, så vil jeg få det til at fungere og nå det hele. Floorball kører også rigtig godt, i år spiller jeg for den nye klub Frederikshavn Blackhawks da Outlaws ikke eksistere længere.  Jeg ser meget frem til sæsonen og vi spiller allerede første tuneringskamp i næste weekend. Jeg håber i alle får en dejlig fredag og en god weekend. Outfit følger senere /C ♥

 

0 kommentarer:

Send en kommentar