fredag den 28. september 2012

I WOULDN’T MIND


I WOULDN’T MIND











Så er der allerede endnu et indlæg ude. Jeg ville elske at have outfitet overover på i dag. Jeg er blevet rigtig glad for at have en kjole på og så en sweatshirt eller en strik uden over og jeg synes bare denne strik fra Ganni er super lækker! Platform skoene fra Jeffrey Campbell er bare så fede, jeg elsker dem virkelig og de står rigtig højt på min ønske liste! Jeg så glade for mine hvide platform sko fra Asos, så er sikker på jeg ville blive glade for dem her også! Klik på billedet og læs mere om de forskellige items! Hvad synes i om dette lækre drømme outfit, er det noget for jer? /C 










3 kommentarer:

  1. Hej kan godt lide din blog, og jeg følger også med på din lille brors blog, kan du ikke spørger ham, hvornår at der kommer et nyt indlæg ind? det er snart 2 måneder siden )-:

    SvarSlet
  2. Hej kan godt lide din blog, og jeg følger også med på din lille brors blog, kan du ikke spørger ham, hvornår at der kommer et nyt indlæg ind? det er snart 2 måneder siden )-:.

    SvarSlet
  3. Christina Flyvbjerg Thomsen29. september 2012 kl. 15.55

    Hej Sophie!
    Hehe, tusind tak! Jo det skal jeg nok, men han er en travl herre, så det nok derfor :-)
    Jeg skal nok lige hive fat i ham!
    Christina

    SvarSlet