søndag den 16. september 2012

Last night

 



I går aftes var jeg til Nadja fra min klasses, 20 års fødselsdag. Vi havde en stille og rolig aften, og vi hyggede os bare så meget! På billederne ser i Camilla, Amalie og så mig selv ;-) Jeg beklager der har været så stille på bloggen de seneste dage, jeg håber det bliver bedre nu hvor jeg har fået afleveret min synopsis til AT generalprøven og kun mangler selve prøven. Jeg lovede jer at resten af mit outfit fra forleden ville komme i farve og beskrivelse her på bloggen, men jeg er simpelhen kommet til at slette billederne.. Hvordan ved jeg ikke.. Så det må i have til gode til en anden gang, for jeg tror helt sikkert jeg vil bruge dette outfit igen her i efteråret :-) Senere kommer både Lilli og mit eget outfit fra i går på bloggen! Ha' det godt så længe! /C 

0 kommentarer:

Send en kommentar