onsdag den 12. september 2012

Love it







Jeg var en meget træt pige der vågnede i morges, og cykelturen til gymnasiet gjorde ikke ligefrem det hele meget bedre. Jeg synes det er uhyggeligt så koldt der allerede er, vi er kun lige gået ind i september. Mit outfit i dag er meget efterårsagtigt, så det passede jo perfekt når der er så koldt. I vil få at se farverne og resten af outfitet senere. I skolen er i vi lige nu igang med AT generalprøven, så vi er helt klar til eksamen til sommer, det er meget spændende, men også nogle lange dage foran computeren. Men i tænker nok.. Hvordan passer titlen på indlæggets indhold? Jo nu skal i høre, da jeg kom hjem hev jeg kameraet frem for at skyde nogle billeder, og da vejret var dårligt besluttede jeg mig for at tage outfit billederne indenfor, hvilket ikke er så let normalt, når man har et lille værelse.. Mit blik faldte igen på mit nye tøjstativ, jeg synes det er så dejligt at mine smukke kjoler for lov til at vise sig lidt mere, i stedet for bare at hænge inde i mit skab.. Jeg ville ønske jeg havde plads til nogle flere, for jeg har ikke lyst til at dynge stativet for meget til. Det skal helst være pænt og enkelt, som nu :-) Om lidt smutter jeg til træning, puha en hård dag! Men jeg tror det kan kvikke mig lidt op! /C 

2 kommentarer:

  1. Rigtig fint outfit! og super fint tøjstativ også! Hvis jeg havde plads på værelset, ville jeg helt sikkert også anskaffe mig sådan en ;)
    http://ebayfund.wordpress.com/
    Besøg gerne min nye blog hvor jeg vil lægge ting ind jeg sælger og henvise til lækre og billige ting fra Ebay! skriv også gerne en kommentar om hvad du ønsker at se!

    SvarSlet
  2. Christina Flyvbjerg Thomsen16. september 2012 kl. 13.32

    Hejsa! Tusind tak for det, og jeg er også bare så glad for stativet :D
    Jeg vil besøge den med det samme :-)
    Knus

    SvarSlet