tirsdag den 4. september 2012

Platform shoes and silver cardigan

 






Skjorte Vila | Cardigan Just Female (her) | Shorts H&M | Sko Asos (her


Så kom resten af mit outfit ind fra i går, og som i kan se havde jeg for første gang mine nye platform sko på, og jeg er bare helt tosset med dem. De tilføjer lige outfittet det retro-look, som jeg godt kan lide og jeg glæder mig til at vise jer mange flere outfits med dem, i kan læse mere om skoene her og ellers kan i finde linket til hvor de kan købes ovenover. Min cardigan har i set en enkelt gang før, hvor jeg havde den på udenover en sort kjole, da jeg skulle til en fest, i kan se outfittet her.  Jeg synes virkelig at man kan bruge den på mange forskellige måder, både til finere brug og som her til et retro-agtigt look! Den er som sagt fra Just Female og koster 700 kroner. Jeg har linket til den ovenover! /C ♥


2 kommentarer:

  1. Hej Christina
    Jeg har nomineret dig til en liebster blogaward og du kan læse mere om det her: http://emmaiskov.blogspot.dk/2012/09/liebster-blog.html

    //Emma

    SvarSlet
  2. Christina Flyvbjerg Thomsen5. september 2012 kl. 01.15

    Hej Emma, tusind tak. Det er jeg meget glad for!! Men du skriver at de andre blogge du læser har over 200 læsere? Det har jeg jo også? Kan jeg så ikke deltage? :-) Knus

    SvarSlet