onsdag den 27. februar 2013

Anthon holder modeshow

 



Denne går nok mest ud til pigerne der bor i nærheden af Frederikshavn, selvom det ville være super fedt hvis i andre tog turen herop. Ja, billedet giver de fleste informationer i behøver - men jeg vil alligevel sige et par ord. hihi.  Anthon hvor jeg arbejdede i sommers og i julen holder modeshow som kommer til at foregå på Buddy Holly i Frederikshavn - Søde Maria har nemlig fagprøve. Jeg vil selv være til stede, og jeg vil selvfølgelig have mit kamera med så jeg kan skyde nogle billeder fra modeshowet, men det kunne være hyggeligt at møde nogle af mine læsere denne aften! Anthon holder åbent bagefter, hvor der vil være massere tilbud, præmier for over 10.000 og lidt godt til ganen. Billeten koster 50 kroner - og så håber jeg vi ses på torsdag. Ses vi? /C 

2 kommentarer:

  1. Ej det lyder super fedt! :)
    Jeg har en giveaway kørende på min blog, hvor du kan vinde caviar pearls fra Ciate, smut ind på min blog og deltag hvis du har lyst :)
    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Christina Flyvbjerg Thomsen27. februar 2013 kl. 22.08

    Jaaa, jeg tror også bare det bliver super fedt. Glæder mig :-)
    Jeg smutter forbi med det samme.
    Knus!

    SvarSlet