tirsdag den 19. februar 2013

Overfør tid - Telmore

[goviral]

Først og fremmest vil jeg opfordre jer alle til at klikke ind og se denne video, for det er simpelhen alt for genialt. 

Med Telmore's nye ordning, overfør tid, får man hvad man betaler for. Hvis du har 6 timers tale om måneden og du kun bruger 4, bliver de sidste 2 timer overført til næste måned, så du har 8 i stedet for 6. Normalt vil de 2 timer bare gå til spilde. Efter jeg selv havde set videoen sad jeg med en følelse af hvordan det her først er blevet "opfundet" nu. Sådan burde alle teleselskaber gøre over for deres kunder, for det da helt klart mest fair at man får hvad man betaler for, i stedet for at de tjener på én. Jeg føler mig helt sikkert selv vildt fristet af tilbudet, så hvis ikke det var fordi jeg lige havde købt en Iphone 5 med bindende abonnement i Telia, havde jeg helt sikkert sprunget på! Man kan da ikke sige nej til et tilbud hvor man får hvad man betaler for, kan man??

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad i synes om "overfør tid", så giv mig din mening i kommentaren, tak. /C  

Sponsorret indlæg 

0 kommentarer:

Send en kommentar