tirsdag den 19. februar 2013

Saturdays oufit











Kjole Selected Femme - Cardigan Just Female - Sko Shoe biz 

Her får i resten af lørdagens aften outfit, hvor jeg var til min ven Rasmus fødselsdag. Kjolen jeg har på er nok pt min ynglings kjole, jeg synes bare den er så fin. Den er så enkel, men har de smukkeste detaljer med mønstret i stoffet, og åbningen i ryggen som er lukket med en lille knap. Det er faktisk min første kjole nogensinde, som sidder tæt til kroppen fra top til tå. Normalt kan jeg bedst lide det hænger løsere på mig, men det kunne da godt være jeg skulle kaste mig ud i flere af den her slags kjoler. Har du forresten set min video hvor jeg viser alle mine kjoler? Hvis ikke, kan du se den lige her. Alle 3 items kan købes på Anthon.dk og jeg har linket til dem hver især ovenover. Se flere billeder fra min aften her. Hvad synes i om min outfit? /C 

4 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har :)
    Kig meget gerne forbi min blog også, og følg mig gerne på Bloglovin.

    http://loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Christina Flyvbjerg Thomsen20. februar 2013 kl. 11.25

    Tusind tak for det Louise, det er jeg glad for du synes.
    Jeg smutter forbi din blog med det samme :-)
    Knus

    SvarSlet
  3. Hold da op noget flot hår! Hvad har du gjort ved det? Hvis du altså har gjort noget. Btw, fed blog! :-)

    SvarSlet
  4. Christina Flyvbjerg Thomsen23. februar 2013 kl. 23.49

    Hej Sine!
    Tusind tak for din søde kommentar, den varmer. Tak tak tak.
    Jeg har faktisk et indlæg på vej om hvordan jeg har lavet håret. Det kommer ind engang i morgen forhåbentlig, så følg med herinde :-)
    Knus

    SvarSlet