onsdag den 6. februar 2013

Windy weather

 







Cardigan Vero Moda - Jeans Just Female - Top Weekday - Sko Asos 

Så fik jeg endelig tid til at poste de sidste outfit billeder fra forleden, hvor jeg havde min nye cardigan på fra Vero Moda. Jeg er bare allerede SÅ glad for den, den er så fin og lækker. Jeg elsker at den ikke bare er en almindelig cardigan, men både har oversize look'et og den ekstra længde, som gør den speciel. Den kostede kun 299,- og jeg har linket til den ovenover! Hvad synes i om mit outfit? /C 

4 kommentarer:

  1. Den er vildt sød. Den ser rigtig dejlig og behagelig ud. :)

    SvarSlet
  2. Christina Flyvbjerg Thomsen6. februar 2013 kl. 17.52

    Hej Emily :-)
    Tusind tak! Jeg er også bare så glad for den!!
    Og den er mega dejlig og behagelig, helt klart 300 kroner værd!
    Knus fra mig

    SvarSlet
  3. Flot outfit! Fed cardigan :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Christina Flyvbjerg Thomsen7. februar 2013 kl. 10.48

    Tusind tak for det Katrine :-)
    Jeg er også bare SÅ glad for den!
    Knus Christina

    SvarSlet