tirsdag den 5. februar 2013

SNEAK PEEK

 



Smug kig billeder af mit outfit fra i går! Ellers rimelig voldsomt vejr må man sige, hvilket nok også kan ses på billedet. Mit hår var slet ikke til at styre! Men ak ja, outfit billeder skulle der jo tages ;-)  I går  kørte min mor og jeg også til Sindal for at kigge på galla kjole da jeg jo går ud af gymnasiet til sommer! Jeg kørte selv der op, men hold da op hvor vinden rykkede i bilen - men det gik! Jeg endte med ikke at købe kjolen der, men et andet sted som jeg vil afsløre senere når vi kommer tættere på galla-festen da det jo gerne må være en overraskelse. Men jeg vil gerne afsløre at den er af mærket Pop Cph! Og jeg glæder mig så meget til at vise jer den. I får resten af mit outfit at se senere i dag eller i morgen. /C 

0 kommentarer:

Send en kommentar