mandag den 25. februar 2013

The perfect skirt

 


Billede lånt fra http://annais.blogg.no


Åh jeg kan allerede se hvordan næste måneds SU forsvinder, allerede inden jeg overhovedet har fået den. Jesus christ, story of my life. Jeg var forbi den smukke norske blogger annais blog, og forelskede mig totalt i denne smukke fine nederdel fra h&m. Den bliver så fin til sommer, med sommerbrune ben, en sød mørkegrå lidt oversize t-shirt og en fin kæde. Jeg skal bare eje den, og den er allerede hoppet i indkøbskurven. Nu venter jeg bare på det bliver den 1! Den koster forresten 200 dkk og fås også i sort. Hvad synes i om den?? /C 

2 kommentarer:

  1. Jeg er HELT vild med det, har godt gået og kigget på det. Utrolig flot! :)

    SvarSlet
  2. Christina Flyvbjerg Thomsen25. februar 2013 kl. 22.28

    Hej Emily!
    Åh ja, jeg er også bare død forelsket i den. Må bare eje den, den er så yndig! :-)
    Knus

    SvarSlet