mandag den 25. februar 2013

Photoshoot : Brother









Okay. Jeg synes altså alligevel lige jeg ville dele disse billeder med jer, nu hvor i næsten kender min bror, hehe. Eller dvs. jeg nævner ham ofte da det er ham der tager mange af mine outfits billeder, men i ser ham stort set aldrig herinde på billeder. Her får i ham, kun ham.

Der var nu også en anden grund til de kom herind. Mange er jer kan godt lide at se de photoshoots jeg laver, så de fleste bliver også vidst her på bloggen. Jeg vil jo egentlig rigtig gerne gøre mere ud af det og lave mange mange flere. Pt er det mest mine venner som er prøvekaniner, men jeg vil rigtig gerne snart udvide det, og lave med andre også. Jeg glæder mig rigtig meget til sommeren kommer, fordi sommeren er fyldt med fede locations og jeg er sikker på at jeg kommer til at lave et hav af photoshoots der. Kan slet ikke vente med at komme i gang.

Se mit første photoshoot med Frederikke ved havnen her og mit andet med hende ved togene her og se mit black and white photoshoot med Emilie Sofie her.

Jeg ville blive rigtig glad hvis i ville skrive i kommentaren, hvad i synes om mine billeder. Af hjertet tak. /C 

2 kommentarer:

  1. Christina Flyvbjerg Thomsen25. februar 2013 kl. 17.56

    Tusind tak Sofie! Det er jeg glad for du synes :-)
    Knus

    SvarSlet