lørdag den 16. februar 2013

Wonderlandbynannas

 


Nanna Samsøe fra wonderlandbynannas.blogspot.dk


 

Her kommer mit første "let me recommend your" blog indlæg. Jeg har valgt Nanna Samsøe fra bloggen wonderlandbynannas.blogspot.dk, fordi jeg synes Nannas blog fortjener den ekstra omtale. Bloggen er rigtig fin, smukt og enkelt design og derudover er Nanna rigtig god til at opdatere jævnligt, hvilket er noget jeg synes er vigtigt. Hendes blog er fyldt med fashion tips/fund, outfits osv. Hendes stil minder faktisk lidt om min, så den er lige mig, så jeg vil helt sikkert følge Nanna for eftertiden, og det vil jeg opfordre jer til også at gøre, for hvis i kan lide det jeg laver, vil i helt sikkert også lade jer inspirere af Nanna. Sidst men ikke mindst, så er Nannas blog meget personlig, hvor hun deler sin hverdag med sine læsere. Find Nannas blog her, og skriv gerne en kommentar under dette indlæg om hvad i synes om Nannas blog!

Er du interreseret i at vinde en bloganbefaling på cttrend.dk? Læs med her
Dette var blot en anbefaling ud af 3. I kan stadig nå at være med, alt i skal gøre kan i læse i dette indlæg. Bl.a. skal i skrive i kommentaren hvorfor jeg skal vælge netop din blog, og hvad den står for. Til jer andre der allerede deltager, så er håbet ikke ude, i er stadig med! Det er nogle rigtig fine blogge i har, så uden at afsløre for meget, skal i alligevel holde øje på bloggen, det kan nemt blive jeres der bliver valgt!

Huge hugs Christina


 

0 kommentarer:

Send en kommentar