onsdag den 13. februar 2013

Nilens jord - Blush

 











I julegave fik jeg denne blush fra Nilens jord, som jeg havde ønsket mig! Der findes 2 forskellige, men min er den der hedder Peach og koster 149,-. Den smukke blush er tilsat ægte tourmalin mineral, som tilfører huden den pureste luksus og føles silkeblød. Derudover er den parabenfri og parfumefri, mens det funklende spil af perlemor giver make-up'en et løft og et intenst udtryk. Så jeg kan helt klart kun anbefale denne blush fra Nilens jord! Andre af mine kære læsere som har prøvet denne? Hvad synes i? /C 

2 kommentarer:

  1. Den ser virkelig god ud! Blush kan virkelig gøre meget ved ens ansigt :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    (Maanesten giveaway)

    SvarSlet
  2. Christina Flyvbjerg Thomsen13. februar 2013 kl. 22.55

    Hej Katrine :-)
    Ja den er bare så fin! Og er 100 % enig, det giver sådan en god glød i ansigtet.
    Knus

    SvarSlet