onsdag den 13. februar 2013

Passion for details

 



Som det nok snart er gået op for mine faste læsere, elsker jeg det enkelte, med et snas af små lækre detaljer. Derfor vælger jeg tit mit tøj ud fra dette, jeg er ikke så meget til alt det overdrevende! Jeg går lidt og lejer med en tanke om at lave en video til jer på fredag, hvor jeg viser nogle eksempler på nogle af mine items i skabet, hvor det er enkelt med med smukke og fine detaljer. Er det noget i synes kunne være spændene? Det vil komme til at minde lidt om denne video hvor jeg viser denne sæsons kjoler. Skriv gerne en kommentar, eller like dette indlæg, hvis i kunne tænke jer sådan en video. Ovenover ser i nogle eksempler på hvordan jeg ellers selv kan finde på at pifte mine outfits op med accessories. /C 

0 kommentarer:

Send en kommentar